Frost och nollgradigt!

Godmorgon!

Har precis ätit frukost i lugn och ro framför tvn, det händer inte så ofta för min del!
Idag har jag nämligen bra en lektion, mellan 15 och 17. Lite drygt att det ska vara så sent, men jag drar iväg till mormor och morfar och sitter där och pluggar en stund och umgås lite med dem eftersom de är här och städar ju.

Men jag stod och tittade ut genom fönstert, och det ser inte lockande ut med frost på sadeln och nollgradigt! (Tack och lov bål himmel och sol) Men det är bara att klä på sig! Det är ju trots allt inte så långt till mormor och morfar som det är till skolan x)

Nu ska jag klä på mig och göra mig i ordning, till lunch väntar risgrynsgröt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0