Aldrig mer Subway....

I lördags efter att ha varit och tränat mina små simmare på väg hem till Tobias stannade vi till på stan för att få i oss något att äta.. Utan någon som helst tanke på hur det hela skulle sluta..
Vid 21 tiden samma kväll började jag klaga på illamående, inget ovanligt igentligen, jag brukar må illa rätt ofta... pga stress och press har vi kommit fram till... men men.. så vi lade oss och tittade på tv och somnade och sov typ 2 timmar.. då vaknade jag av att Tobias kom tillbaka till sängen och han sa att han hade kräkts.. vi var lika förvånade båda två..
och där började hela våran helvetes-helg...
ingen av oss kunde somna om, Tobias bara kräktes och kräktes.. och jag mådde bara illa, men utan att kunna gåra något åt det.. försökte få tag i Pontus för att ha någon att prata med och avvärja tankarna lite, men det var upptaget alla gånger jag ringde :( vid 2 tiden kräktes jag tillslut... och så höll det på i 8 timmar... pappa kom och hämtade mig vid 10 och sen dess har jag legat död hemma.. Tobias gick ner 5 kilo bara under den natten.. vi sov nog inte mer än 2-3 timmar..
Nu äntligen, under tisdag eftermiddag har jag äntligen fått i mig lite att äta.. i början kunde jag varken äta eller dricka..
Imorgon har jag Franska prov.. det kommer gå åt helvete, för jag har inte orkat plugga nånting.. fast är bar 45 min så jag hoppas på att överleva iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0