Lov snart slut :(

Snart slut på lovet, kmr bli jobbigt att komma tillbaka till skolan igen :( Vet inte hur jag ska klara det...
Krasch, Boom, Bang, Bryta ihop - allt för ofta.. Vad har hänt med mig?!?
Måste göra ny "Jag SKA"-lista...

På bio och ute och åt med älsklingen i går, eller ja... igentligen förrigår nu då.. Torsdag iaf, fira våra 6 månader <3(på tisdag igentligen). Såg Meet the Spartans :) Mkt kulig :D Tror nog det var vi som skrattade mest i hela salongen, särskillt i slutet (a). Sen var vi på Texas Long Horn och åt :) MKT trevligt :) Han var så otroligt gullig <33
Fick blommor oxå :) Och så var vi och storhandla kläder åt hnm xD Snygg tröja och 120-kr-jeans :)
Så himla snygg i dem :D
Världens gulligaste charmtroll :)

Hos hnm idag(eller igår..) , var ute och fotade i det fina vädret :)
Vad skulle jag göra utan dig älskling?
Svar: Inte finnas, jag skulle ha varit död för länge sen, bara för att du finns orkar jag leva <3
 
Försöka träna imorgon, älsklingen skulle ha nått me fotbollen, typ träna större delar av dagen så är ju ingen större idé att vara där.. hoppas på söndag istället, annars blir det för länge.. :(
Sova nuuuu, lääängeee... helst för alltid, aldrig vakna igen... För hur många skulle bry sig..?
Godnatt världen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0