Mental KAOS

Stack ut och sprang i hopp om att det skulle bli bättre.. Dock inte..
Älsklingen sjuk så kunde inte träffa hnm. Får inte bli sjuk nu.. Kankanpää inte nu i helgen men nästa.. vet inte om jag kommer fixa det.. Iofs är jag bara anmäld på 3 grenar : 100 fritt, 50 fjäril och 100 medley, men orkar knappt träna, blir så himla trött, KAN INTE ta i, jag försöker men det känns som hela jag är gjord av typ tuggummi, kommer lixom ingen stans... :( Blir typ bara mer deppig då... Vad är det då för vits att träna..? 

På allt annat börjar prestationsångesten komma igen... hjälpte inte att springa.. måste vara mer, tömma kroppen helt på alla krafter...

Vart ska allt det här sluta? Orkar inte med allt det här mer snart :(

UTAN ER SKULLE JAG ALDRIG KLARA DET <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0