Saker jag älskar <3

Jag älskar när du kramar mig
Jag älskar när du pussar mig
Jag älskar att du pussa mig fast än andra ser
Jag älskar att ha dig nära
Jag älskar din underbara kropp
Jag älskar att läsa dina otroligt gulliga sms
Jag älskar när du ser på mig så där drömmande
Jag älskar när du rör vid mig
Jag älskar att höra ditt hjärta slå, särskillt när du säger att det är för mig
Jag älskar sättet du kysser mig på
Jag älskar när du ger mig komplimanger, så gulliga att tårarna rinner
Jag älskar när du säger att du är min för alltid
Jag älskar när du håller om mig när jag gråter och skyddar mig från omvärden
Jag älskar när du säger att du älskar mig över allt annat
Jag älskar dig, Tobias Henriksson <3

Saknar dig så mkt, om något kommer imellan imorgon så struntar jag i det, jag SKA träffa dig då!! Älskar dig mest!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0