Äntligen Älsklingeeen <333 :D

Dag släpat sig fram, eller massa saker att göra.. usch.. bal grejs och OD.. jag borde verkligen säga promt ifrån, jag ska inte göra allt, men ändå blir det så.. Man ska inte vara så "duktig och snäll" som jag.. det blir bara jobbigt i slutändan...
Sen till Lundellska och skriva MatteA prov. Freddie hade först glömt bort mig så jag fick fråga i receptionen. Sen kom han, jag började skriva han gick och kom tillbaka en stund senare sen skulle han komma om ytterligare ett tag och se om jag var klar, det lyckades han tydligen oxå glömma.. han kom springandes när jag var på väg upp till lärarrummet.. Provet gick i övrigt bara så där.. 2 st som jag inte ens skrev svar på, bara chansade eller räknade på massa olika saker bara..
Pappa hämtade mig och sen hem där älsklingen väntade :)
Tänk att man nästan glömmer HUR underbar han är, hur ljuvliga hans kyssar är, hur fantastiskt bra det känns när han håller om mig och kramar mig, hur lycklig han gör mig. Kastade mig över honom det förste jag gjorde när jag kom hem, grät av lycka att äntligen få ha hnm hos mig <33
Nu har han åkt =/ Jag saknar hnm redan, känns som det kommer bli lika länge igen, även om det absolut inte kommer det, och det får inte det, aldrig mer! Gör så ont i mig när jag är borta från hnm länge.

Tobias Henriksson - Mitt allt <3 Det bästa, underbaraste jag har, bara jag har dig älskling så klarar jag mig utan allt annat, inget spelar någon roll bara du finns hos mig <33

Sova nu, godnatt världen.. Det är bara måndag,och jar är redan halvdöd.. se om jag lever imorgon eller om ni finner mig död snart..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0