Äntligen helg!!!

ÄÄÄÄntligen Heeelg :D
Och jag har överlevt veckan! :) Trots allt som hänt..

Proven har gått hyfsat bra, nu är det bara börja plugga till nästa: Biologi och Bild och så är det Franska nationella oxå nästa vecka och MatteA nationella..
Inget OD nästa vecka iaf, det är skönt :)
Blir väl balfix oxh sånt under raster och sånt.. Vet inte om jag orkar med det här mer.. Bara massa tjafs.. fast nu har ju Louise och Lisa hoppas av "balkomitén" så lär väl bli lite lugnare iaf..

Ska iväg och kolla på älsklingens match imorgon iaf :)
och så blir det väl plugga och rita lite mönster till klänningen :) ska bli kul att sy, var länge sen man sydde kläder, typ syslöjden förra terminen då, men det är ju ett tag sen ;)

Älskling är bääääst :D Han gör mig så glad och lycklig <33
Utan hnm och Pontus skulle jag aldrig kunna leva, ni är underbara <3333 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0