Back again where I once was before..?

Avslutnings foto imorgon.. Ska typ vara 3-åring och 3s min mormor och ge mig kakor xD Jag har ju sagt att min lilla söta napp skulle komma till pass nån gång (a)
Älsklings komentar när jag visade grejerna "Åh, det här ska bli kul att se" måttligt, vi kommer se helt flumm ut.. men men..
Bal sen på kvällen.. Just nu vill jag bara att det ska vara över, så jäkla mkt slit för en kvälls nöje.. är det verkligen värt det? Det kommer säkert bli kaos oxå, eller att folk drar efter nån timme.. Jag borde inte ens ha tänkt tanken att ge mig in på allt det här, någon annan kunde väl ha fixat allt? Iaf älsklig med, så jag överlever väl..
Kramade älskling tills han fattade att allt inte var bra, tillslut började jag darra så där som innan jag gråter..

Tillbaka till det jag hade förut, orkeslöshet, deppig, ont inuti mig.. ända som hjälper tillräckligt är Tobbe och massa träning.. jag vill bara slippa allt det här.. bara att det ska bli helg så jag får vara med älskling massor, bara han och jag.. och Rockyskrället då, men han är ingen fara.. huset för oss själva..

Orkar inte gnälla mer.... Orkar inget.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0