Mardi

En dag till avklarad, bara 3 kvar
2 prov skrivna, bara 3 kvar.
OD inställt, pga att lärarna insett att det bara är jag som gör allt och de andra inte engagerar sig..
Bal, ja.. eller jag vet inte, vi velar fram och tillbaka, är ju typ bara 17 dagar kvar om det nu blir som det är bokat just nu... Usch jag vill inte fixa det här, orkar inte.. Det fanns trots allt en anledning till att jag försökte hålla mig undan från det och lägga ansvaret på något annat, men så klart faller det på mig i slutändan eftersom ingen annan orkar?
Man SKA INTE vara duktig och snäll

Nationella i MatteA imorgon bitti, och Nationella i Franska efter lunch...
Usch...
Men efter det är det bara 1 prov kvar.

Power Point presentationen gjord klar så mycket jag kan just nu, eftersom jag inte har 2 av de andras material...
Redovisning inte nu på torsdag men nästa... Elakt nog har vi inga fler lektioner att jobba på, vilket betyder att det blir sitta hemma på kvällarna och göra resterande arbete..

Man kanske skulle ta sig iväg och träna lite imorgon...? Var ju ett tag sen nu, får väl ta passet jag fick av Pontus och simma det, då lär man vara så där lagom död sen ;D (Inte bokstavligt menat)
Vi får se...

Nu ska jag ner och prata med pappa och tigga skjuts till Lundellska i morgon bitti, sen soooooovaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0