Några dagar mindre.. vad skulle det göra?

Satt och pratade med Pontus om begravningar och vad man ville skulle spelas upp för musik.. tills jag frågade om vi inte kunde prata om något annat.. fixade inte det oxå...
Det gör så där ont i mig igen.. :( Mentalt trött.. typ 15 skoldagar kvar.. hur fan ska jag orka...? Inte stuckit mig på omkring 3-4 veckor, men är nära nu.. jag ska inte, jag ska INTE
Franska prov på torsdag och nu kompletering av MatteA betyget oxå på torsdag..
En jäääkla vg-poäng och ett kryss i förklaringen för lite.. så himla nära MVG..
måste måste måste gå bra på torsdag..

Kanske inte blir älskling förens på fredag heller, eftersom vi har konsert på torsdag kväll.. om han nu ska träna så är det kört.... då är jag körd.. orkar inte utan hnm.. :(

Kan jag inte bara få dö och slippa det här..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0