Snart slut på helgen

Jahapp.. inte skrivit på ett tag, men har itne orkat.. nu har Pontus sagt att jag borde.. det borde jag verkligen, men som sagt, har inte orkat.. orkar jag inte ens skriva så är det illa...
Massor att göra, massor med läxor och prov.. men nu är det bara ett prov den här veckan och inte så mkt till skola...

Älsklingen i torsdags, sov där oxå.. älskling dödstrött efter träningen och halvsov medans jag gosade med hnm på kvällen xD massa kelsjuk, men han var för trött.. somnade mitt i en mening, gulligt :D mitt i natten säger han "älskling jag tycker verkligen om dig" jag bara: "va? vad sa du?"  gullunge: "jag gör ju det", sen insåg jag att han hade pratat i sömnen, men ändå så gulligt :)
höll på att strypa Simba när han klockan 6 på morgonen först smiter in i rummet när jag öppnar dörren för att besöka toaletten, jag kommer tillbaka och snällt lyfter ut kissen igen och stänger dörren och en stund senare börjar Simba hoppa mot dörrhandtaget för att få upp dörren, vilket låter rätt mkt när man bara vill somna om.. fast han är rätt gosig ibland oxå Simba :)

Hann inte mkt med älsklingen på fredagen, klev upp ur sängen typ 10.. frukost, tv och sen hjälpa hnm att packa.. sen åkte jag hem och hans mamma körde hnm till Arlanda där bussen till GBG skulle gå ifrån.
En stund på stan och sen hem göra sig iordning och dra iväg till Johanna W som fyllde år, middag och bowling..
Kom hem och började sy på klänningen

Hos Malin på eftermiddagen på lördagen, tittade på "Finding Neverland" och pratade massor
Hem och sy på klänningen

Söndag : sy, sy, sy, sy, sy, men nu är den äntligen klar :D

Imorgon har vi idrottsdag.. skutta och springa och sånt på Österängen på förmiddagen och sen på eftermiddagen vid skolan och ha brännbollsturnering.. måttligt kul.. men men
Sen kommer älskling och gosar med mig :) Saknar hnm så mkt :( Mår aldrig bra utan hnm..
Obligatoriskt möte om klassresan på kvällen, så måste gå på det och lämna älskling hemma..
fast vet inte om jag verkligen har någon lust att åka.. men men.. det kan ju inte bli lika hemskt som förra gången iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0