Nyår!!?!?

Jag har ingen aning om vad jag/vi ska göra på Nyår, och snart är det lixom "the day"..
Så jag börjar få lite panik.. det är bara lösa alternativ alltihop, och just ni känner jag mig bara så anti till allt vad det gäller nyårsfriande..
Jag vill både ta det lugnt men ändå ha något att göra..

Varför måste man bestämma sig?! Måset man verkligen välja..?! Allt känns så himla fel bara..

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att någon vänligt själ ser till att det blir bättre imorgon...




----


Såg nyss att det var tur att inte någon passerade hallen när jag gjorde det eftersom mascaran var utkladdad över hela ansiktet..

OCH ännu mer som gör detta till en mindre bra dag var att jag var och provade ett par CM-jeans igår.. men så var det så himla lång kö först till provrummet och sen för att betala, så orkade inte vänta typ 20 min på att betala, så tänkte att jag lämnar dem och går tillbaka imorgon, är det meningen att jag ska ha dem så finns de kvar imorgon.. och idag så var jag och kollade och de fanns kvar i samma storlek som jag provade igår, och jag köpte dem och tänkte inte mer på det.. men NU när jag provade dem nyss.. så fick jag knappt ens på mig dem över rumpan.. hmm.. och så byter de inte reavaror.. visst det var 100 kr, men iaf..
Annars får man väl hitta på något sätt att sy om dem eller nått i värsta fall, eller använda till något annat..

Någon försöker verkligen förstöra min dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0