Skönt med lov, men jag jobbar på :)

Jag har blivit så himla dålig på att uppdatera bloggen... dock tänker jag inte säga som alla andra "jag lovar att bättra mig" för hundrasjuttioelfte gången.. eftersom jag troligtvis inte kommer kunna garantera att jag håller det löftet, och löften är till för att hållas, riiight?

Jag har helt enkelt inte haft tid för det knappt alls i höst.. om man kolla på genomsnittet på inlägg under den gångna hösten är det nog betydligt tunnare än vad det varit tidigare..? I alla fall om man bortser från alla träningspass jag laggt upp.

Just nu har jag mycket på gång i huvudet, men har ingen aning om när jag ska ha tid eller ork att göra allt det.
Är bland annat lite att göra om bloggarna eftersom både min egen och fotobloggen bara har provisoriska lösningar. Sen även massa syprojekt, och städa/rensa på rummet. Jag antar att detta kommer sluta med att inget alls blir gjort i stället.

Nu är det i alla fall bara 1 dag kvar som planerat jobb, men mamma sa att jag kunde få jobba måndag-tisdag nästa vecka oxå, men jag tror jag skippar det. Med imorgon räknat har jag jobbat 6 dagar. Känns som jag behöver lite ledigt nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0