Bones och Cleo

Nyss kollat på Bones, de har börjat sända nya avsnitt igen :) Detta var från säsong 5 :)
Nu tänkte jag nog snart lägga mig i sängen och bota min huvudvärk. Inte så mkt huvudvärk men känner att det är på gång så lika bra att förebygga :)

Började kolla på Cleo igår. Det sänds på svt  och man kan se det i efterhand på svtplay. Kom ihåg att jag såg det förut när det sändes någon gång, och det är väl inte helt fel att ligga och slökolla på så där :)

Imorgon blir det åka till mormor och morfar och hjälpa dem med datorn. Något virus kan jag tro. Får lunch där oxå, och det är inte helt fel :)
Ska beställa objektiv imorgon oxå, och så är det träning 16-17.30 :)
Älsklingen kommer väl någon gång oxå eftersom han är ledig, men vi har inte bestämt exakt när :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0