En ledig fredag

Inte helt fel med en ledig fredag! På skolan är det ettornas dag, därför har vi övriga elever inga lektioner. Isället leker ettorna med lärarna och alla andra är lediga. Som sagt, inte fel ;)

Vaknade för typ 1,5 timme sen och bestämde mig för att jag sovit klart. Har legat i soffan och kollat på tv och ätit lite frukost och nu vet jag inte vad jag ska göra..

Saker som borde göras:
* Städa 2 av mina skrivbordlådor
* Städa ovanpå garderoben (där det står några lådor som behöver gås igenom
* Räkna lite matte, har några tal kvar från den här veckans lektioner

Efter lunch ska jag till mormor och morfar iaf! Morfar ville att jag skulle komma och provköra deras bil så att jag vet hur den är om jag skulle behöva tillexempel köra mormor (som inte har körkort) någon stans när morfar inte kan av olika anledningar.

Något av det ska man väl ta sig an, men jag tror jag ska ta en dusch först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0