Favorit <3

Nyss duschat, med absoluta favorit duschkrämen! Sweet Pea från Bath & Body Works!
Går nästan bara att köpa i USA, så därför fick jag några av pappa när han var i Orlando för ett tag sen :)
En shower gel och en body lotion, båda med doften Sweet Pea :)


Här är förresten en bild på skärpet jag köpte på EuroStop när vi har där i helgen. 49 kr, som fått för ett så läckert skärp :) Kappan får jag visa senare, för det gick inte alls bra att fota den när den hängde på galge. Men när det blir lagom kallt ute för att använda den såå! Men det hoppas jag för den skull är långt kvar (även om jag längtar lite efter att få använda kappan) 


Nu är det dags för att krypa i säng! Kanske ta datorn med en stund.
9.30 är jag uppe igen för att kolla in om Sverige har några fler chanser till medaljer i EM ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0