Golf och grymma fynd! :)

Idag var jag med älsk och hans kompis och spelade golf, eller ja, jag gick med och skrev poängen och sånt och de gjorde själva spelandet. Var helt okej tills det började regna. Till på köpet var mina fötter genomblöta eftersom det regnat redan natten innan och gjort golfbanan blöt. När de hade 3 hål kvar gick jag och satte mig i bilen istället, vilket var betydligt mysigare :)

Sen var vi på EuroStop och kollade lite. Jag hittade en höst/vår-kappa för 200 kr! Jag är överlycklig :D Har letat länge efter en, men aldrig blivit tillräckligt nöjd, antingen med modellen eller priset. Men 200 kr är absolut överkommligt och modellen var riktigtsnygg :) Köpe även ett skärp, typ midjeskärp men om man gör ett till hål kan jag ha det runt höfterna oxå :) 

Nu ska jag nog ta en dusch och sen ska vi nog ringa och beställa Thai-mat och sen åka ner och hämta. Efter det blir det nog mysa ner sig i soffan resten av kvällen eftersom det är ganska kallt och ruggigt av regnet, men mys i soffan är ju inte helt fel :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0