"Men ni har varit här förut va..?"

Nu har jag varit och tränat och så har vi hunnit med en sväng övningskörning.
Disa kom efter att jag hade simmat 500 meter, så fick lite sällskap av henne. Så vi körde en del snackeben eftersom jag var lite nyfiken på vad hon har gjort under det här året hon varit i Kina(?) och iaf pluggat kinesiska :)
När vi körde fick vi hjärtsnörp redan 100 m efter vår utfart när en liten unge cyklade ut framför bilen, trots att hans mamma visat att de inte skulle över just då. Jag lyckades iaf få stopp på bilen utan att någon kom till skada och så.

I slutet av svängen så var vi förbi på Volvo för att kolla på lite färger på bilen. Vi är mest inne på att pappa ska plocka ut en tjänstebil från jobbet, och nu kunde man välja V70 som vi tänkte. Men det gäller att titta noga på allting så man vet vad man vill ha när det väl blir dags att meddela pappas jobb om vad vi ska ha :) 
Och vi har redan varit där några gånger och en av försäljarna sa just det: "Men ni har varit här förut va...?".
Illa när försäljarna känner igen en xD

Hmm.. sy lite nu kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0