Mission complete :)

Uppdraget avklarat!
Skrivbordet är städat dock har jag plockat fram lite smyckes grejer istället så nu är skrivbordet fyllt av sånt istället, men men det är enkelt att stoppa ner i lådan där jag har alla mina grejer när man är klar.
Ska visa bild på de jag har pysslat med under eftermiddagen :)


Här är något smart jag kom på för ett tag sen. Hittade söta små klädnypor, ca 3 cm långa på Svanströms i en låda med rea-saker (6 st för 4 kr). Jag köpte 2 paket och satte upp på ett snöre under min hylla, som sitter precis ovanför mitt skrivbord. Perfekt att sätta upp små lappar som måste kommas ihåg eller man helt enkelt inte har någon bättre stans att göra av :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Michaela

smart det ser ut som ett kak recept kankse nåt gott att bjuda på ;)

2010-08-02 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0