Mulet

Jaahapp..  Nu har man suttit och slötittat lite på försökpasset på Sim EM, men nu är det slut.
Vaknade med vad jag tror är början till halsont, därför blir det ingen springing, vill ju kunna simma imorgon när träningen drar igång igen :D Kanske blir en promenad senare eller något.
Trist att vara ensam oxå :( Älsklingen jobbar (och kanske skulle jobba extra i helgen = jag kan inte vara med hnm) och brorsan är ju inte så mkt till sällskap.. Han sover/hoggar på sitt rum, till minst 12-tiden (han har fortfarnade inte gått upp...) och därefter, när han väl gått upp, flyttar han ner datorn och sitter framför den hela dagen, visserligen nere vid matbordet i vardagsrummet, men är ändå inte så extermt social.
Vi pratade förut om att han och jag skulle fixa lite i hans rum, men verkar inte bli av, men får väl mana på lite :)

Ikväll är det iaf jag som står för middagen. Det blir "Kryddiga spenatenchilladas med sval yoghurtsås" från Linas matkasse eftersom vi fick första kassen igår efter sommaruppehållet. Vi får väl se hur det smakar, får utvärdera sen efteråt :)

Nej nu ska jag nog ta och flytta upp på rummet igen och kanske ta itu med någon form av städning av rummet. I brist på bättre att hitta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0