Sammanfattning av helgen

Fredag:
Lyckades städa en av skrivbordslådorna iaf, var hos mormor och morfar och körde deras bil lite och sen fikade vi. Flöjtlektion och sen en sväng till Gränby. Hittade ett par tygskor (nästan exakt sånna jag har sen innan, bara det att mina jag har är totalt utslitna) en ring med rosett på och lite hårsnoddar. En sväng förbi Michaela och hämtade mina Twilight filmer och sen åkte vi hem och åt god middag och kollade på tv större delen av kvällen.

Lördag:
Var med mamma på Gränby medan hon handlade passade jag på att uträtta lite ärenden: Byta skorna (trasigt skosnöre), lösa in en lott åt mamma och pappa, köpa solkräm åt älsklingen och så tog jag fler hål i öronen. Har nu 2 i varje öra. På eftermiddagen var vi på Öppet Hus på pappas jobb, det var kul och intressant, tyvärr hann jag inte stanna så länge eftersom vi (jag, Johanna, Tess och Karo) skulle åka och köra gokart som en del av Karos 18-års present. Tyvärr hade de bokat, trots att de skrev på hemsidan att de skulle ha dropp in, så därför åkte vi till det andra stället, men där var samma sak, bokat trots att det var dropp in..
Älsklingen kom sedan igen på kvällen (han var och spelade golf under dagen) middag och tv, bla Bröllopsfotografen.

Söndag:
Klippte älsklingen på förmiddagen, gjorde några matteuppgifter och så har vi varit hos mormor och morfar på fika eftersom de hade gäster från Gällivare som oxå ville träffa oss. Nu på kvällen har jag ägnat mig lite åt tränararbete, fixa pass och skriva ut papper och sånt och kollat på Bones och Den krossade Tanghästen (en Irene Huss-film som 5:an sänder varje söndag)
Nu är det dags att lästa lite och sen sova!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0