Sunny day :)

Igår sken solen större delen av dagen, och idag med! Solen gör mig glad :)

Anyway, har varit ute och kört volvo 460 både igår kväll och nu på förmiddagen, det börjar kännas fint med det mesta i körningen och tur är väl det ;)
Bilen är en som vi har fått låna av min farbror (som har hur många bilar som helst?!?) och i nästa vecka hoppas vi på att få besked om hur och när vi kommer kunna få ut vår nya bil via pappas jobb :)

Jag hade tänkt sy idag, men jag vet inte, just nu känner jag mig inte så jättetaggad på det, så det kanske blir spela lite The Sims 3? Har ju en familj som just nu har 3 småbarn att ta hand om, det är lite jobbigt eftersom alla lyckas bli hungriga och ledsna och så vidare samtidgt.. och det är ju bara 2 vuxna och den ena jobbar?! :O men men så är väl verkliga livet ibland xD
Så får det nog bli!

Vid 2-tiden kommer älsk och hämtar mig och vi ska åka och kolla på present åt hans mamma som fyller år idag (men vet inte när vi ska fira henne) men iaf så är det ju bra att förbereda sig med sånna saker :)

Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0