Michaela på besök :)

Snart kommer Michaela hit och vi ska pyssla lite med smycken :)
Hon fick ju ett halsband och ett armband av mig i födesledagspresent och blev lite nyfiken på att prova på att göra själv. Så i fredags var hon och jag förbi Pärlboden och inhandlade lite smått och gott till att göra det :)

Idag har jag även lyckats hitta knappar till en kjol jag sydde i onsdags, så nu har jag sytt i dem. Fick även tag på mönsterpapper, så nu blir det full rulle på symaskinen förhoppningsvis :)

--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--

Hann tydligen inte spara inlägget innan hon kom, eller så blev det något annat fel..
Men nu har jag iaf hunnit fixa bilder på kjolen jag sydde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0