Yesterday and todays morning

Gårdagen gick åt till att besöka Barkaby eller Stockholm Quality Outlet. Fynden blev:

Svart skjorta från Mexx för 89:-
Vita shorts från Cross för 50:-
Bikiniöverdel i svart från Stadium 24,50:-
Underdel blåmönstrad från Stadium 24,50:-

Tobbe letade vild efter golfgrejer och blev lite putt över att jag köpte ett par shorts från ett golfmärke och han inte hittade något alls. Men till slut hittade han ett reseöverdrag till golfbagen och blev nöjd.
Hittade massvis med kläder och grejer man kunde ha köpt, men det mesta var mer än dyrt!
Lunch blev det på Pizza Hut :) Inte helt fel, men mätt blev man iaf! :)

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska ge mig ut i regnet och traska iväg till ICA för att hämta ett paket som jag just fick sms om att det kommit! Det är mitt objektiv! :D
Hoppas det slutar regna eller åtminstone avtar lite så ska jag ge mig ut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0