Fredag!

Japp, då var det fredag igen! Det är väl både bra och dåligt typ.. Bra för att det är helg och älsklingen är ledig.. men dåligt för att det snart är slut på lovet.

Vad har man gjort hittills idag då? Jo pappa och jag var ute och körde en del. Lite sladdning och så mest, fast eftersom det tog ett tag att hitta något bra ställe att sladda på så blev det ganska mycket vanlig körning oxå.
Sen var vi och handlade lite och en sväng förbi hos mormor och morfar och lånade deras köttkvarn, eftersom vi ska göra Palt imorgon! Jeeii! 



Kl 4 är det träning igen, och sen ska jag ut och äta med Tess, Bettan och Emma och sen ska vi på bio och se "Har du hört ryktet om Morgans". Älsklingen följer med och äter oxå :) Men sen skulle han nog ut med Nisse och Max.
Just det kanske borde skriva nån rad om Sherlock Holmes filmen efter som T och jag var och såg den i onsdags :)
Men sen borde jag plugga lite medan jag väntar på att T ska komma hit <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0