Huvudvärk....

Usch för huvudvärken jag har nu.. har tagit tablett och massa sånt men det hjälper inte..

Barnen var i alla fall ganska snälla.. var typ 12 st på pappret, men alla var inte där.. De kunde rätt så mycket vissa av dem så det kommer nog bli kul, även om det känns konstigt att inte ha min gamla grupp..

Har städat en del på skrivbordet sen jag kom hem.. och nu börjar det nästan se ganska bra ut till och med..
Snart ska jag nog lägga mig i sängen och titta på Melin på SVTplay, om det nu är nya avsnitt..
Men först ska jag belöna mig själv med en piggelin, om ingen har ätit upp alla..

Skola imorgon.. INTE taggad! Dessutom är min kalender på vift.. men den dyker väl förhoppningsvis upp snart om jag har tur :)

Have a good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0