Lite uppdatering!

Ligger lite efter nu känner jag! Men snabbrapport om helgen:
Lördag gjorde vi inte så mycket, gymmade på Form i Knivsta eftersom det var gratis, och sen på kvällen kom Therese och Patrik hem till Tobias och så :)
Söndag var vi in och köpte skidor till Tobias och sen var vi ute en kortis på sjön och åkte lite, men eftersom det var så kallt vände vi efter en stund. På kvällen var vi upp till Tobias farmor och åt middag hos henne, trevligt trevligt!
Igår var det träning 10-12, passet kommer senare om jag kommer ihåg hur det var..
Sen blev det lite mösterritning från Burdatidningarna som jag lånade på biblan förut

Men nu ska jag och träna! Sen kommer älsklingen och vi ska på bio ikväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0