Meeer plugg!

Dag kom man hem 17.45 från skolan. Vi slutade 17.05, men alla bussar var sena, så alltså fick vi stå ute och frysa... INTE kul!
Sen har man suttit och pluggat hela kvällen.. Det värsta är att det mer känns som det går bakåt än framåt!
I vanliga fall brukar man mer eller mindre kunna bocka av saker man kan efter hand. Men nu känns det bara som att jag kommer på fler saker som ska vara med, eller någon extra variant som jag måste lära mig.. alltså blir det bara mer och mer..
Är så less på allt pluggande.. nästa vecka har vi "bara" ett prov att plugga till + ett som man inte kan plugga till..

Igår var vi i Stockholm med skolan och var på Partiledardebatten :) Satt på debatten ca 45 min och sen hade vi en liten rundvandring i byggnaderna där. Sedan fick vi träffa ett av ledamoten från Uppsala, Agneta Gille

Jajaaa.. nu ska jag sova! Nån kemi tänker jag inte plugga mer ikväll iaf, det får gå som det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0