Seg dag

Prov i Fysik på morgonen, och sen låååång lunch, och sen Matte D 50 min, med betygssamtal. Jag får VG i MaC! Vilket jag är mycket nöjd med! Det klart man alltid vill ha MVG, men ibland får man bara acceptera att man inte kommer kunna nå upp till MVG i alla ämnen!

Sen satt jag kvar en stund i skolan och lekte lite med datorn innan jag traskade iväg till Fyrishov för att träna (passet finns i inlägget innan).

Men dagens usch, fy och blä, blir nog UL och att de tagit bort Ungdomskorten på bussarna utan att säga något. Med ungdomskort betalade man 10 kr/resa förut, men eftersom de har höjt "Barn"-åldern, så kommer jag ändå kunna åka som "Barn" fram till jag fyller 20!
MEN det som är kruxet, är att jag måste in till stan, närmare bestämt till Upplysningnen, för att kunna byta tillbaka till värdekort, så att jag kan ladda busskortet! Men ska försöka ta mig in till stan och göra det efter skolan imorgon, så får jag åka på sms-biljett imorgon bitti.

Nu ska jag äta lite kvällsmellis och läsa lite kemi innan jag går och lägger mig.
OCH så ska jag så klart läsa några till sidor i Körkortsboken!
Började med det igår, läsa några sidor varje kväll så kommer man igenom den snart och kan börja nöta lite frågor i nått program :)

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0