Snart träning..

Nu sitter jag och äter lite mellanmål innan träningen ska åka om sisiådär en halvtimme, eller rättare sagt bussen går 17.25 och den är den absolut senaste jag kan ta för att hinna till träningen.
Har ingen lust alls att träna idag, men jag tänker släpa mig iväg ändå, för att ha gjort någonting vettigt idag.
Eller i och för sig.. jag har ju faktiskt städat lite i garderoben också, det är ganska "vettigt"

Igår var mest en lata-sig-och-ta-det-lugnt-dag, förutom då T och jag var ute och åkte längdskidor. Jag har faktiskt lite träningsvärk i axlarna/ryggen efter det, eller är det av att jag for omkull på en isfläck..?

Jaja, passet kommer sen när jag kommit hem eller imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0