Torsdag kväll

Nu är det torsdag kväll, vilket betyder att snart är det fredag!!
Nu på kvällen har jag varit på orkesten. Martin (orkesterledaren) och jag räknade "tröttpoäng" för att se om det märktes att vi var trötta. Martin fick 3 och jag.. hmm.. kanske lika, vi säger att det blev 3-3 idag då ;)

Fick för mig att jag skulle göra något jag inte gjort på evigheters evigheter, nämligen att virka! Tobias sa att han aldrig sett mig göra det, så jag antar att det är över 2,5 år sen jag gjorde det sist.. jösses..
Så jag letade fram och dammade av mammas virknålar och det garnnystan jag köpte på typ ÖB för ett tag sen :)
Så nu har jag några små söta vikade blommor liggandes på skrivbordet. Funderar på att fortsätta och göra många som man sedan fäster ihop till en sjal/halsduk :)

Men nu är det dags för sängen! Naturkunskapsboken får följa med eftersom jag kom på att vi har läxa i det.. fast var bara några sidor att läsa + några frågor så :)

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0