Välbehövlig helg!

Äntligen är det helg!

Igår kom T och hämtade mig efter skolan och vi var en sväng hem till mig, och sen var vi och fikade på Gränby och sen åkte vi hit till Knivsta. Lite mys på kvällen med middag och titta på tv och dippa lite :)

Idag har vi varit i Märsta Centrum och kollat lite i en tygaffär (hittade faktikst 2 st tyger, vad det blev för ni väl se sen) och även på någon liten Outlet-affär där jag råkade hitta en parfym (Mexx, Nice hette den) för 69 kr!
Även en snabbis in på ICA Maxi på Eurostop för att köpa fotopapper, så nu blir det skriva ut bilder och sätta upp på väggen i rummet :)

Ikväll blir det fira Ts pappa, som fyller år, och det kommer lite folk så vi städar lite nu. Men nu ska jag ta en dusch och sen försöka hinna plugga lite + fixa efterrätten :)

Ha en bra dag och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0