1 dag kvar till semester



Bjuder på 2 nya bilder som jag har tagit med nya kameran. Den första (kaktusen) är här hemma i mitt fönster och den andra (röda blomman) är en mystisk blomma vi har på jobbet. Ingen vet hur den kom dit, vad det är för sort eller vems den egentligen är. Det vi vet är att om man försöker lukta på den så är luktar det inte gott! Tur att jag har lite zoom på kameran så måste man inte vara allt för nära. Var dock dåligt ljus idag när jag tog den, får försöka någon gång sen om den fortfarande blommar.

Imrogon åker vi till Gotland! Vi åker nattbåten, 23.30 går den.. Men det gör inte så mkt, jag ska ju till mitt paradis så <3 :) Och ännu bättre är att älsklingen ska med :) Dock blir han och jag bara kvar 9 dagar, eftersom vi måste hem och jobba sen :/ Men men, njuta så mkt som möjligt under den tiden.
Kommer inte bli några uppdateringar här, det blir efter.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0