4 dagar kvar :)

4 dagar kvar tills jag fyller 18 år!! :)

Idag var jag en sväng förbi hos Tess och vi planerade lite inför vårt 3 x 18 års - Party. Eftersom Tess åker till Egypten nu på lördag så var hög tid att planera det mesta som behövs så att jag kan handla det dagen innan.

Imorgon blir det fara runt och handla en del grejer, bland annat Rusta/ÖB lite saker till partyt, IKEA för att hitta en bricka jag kan ha datorn stående på när jag har den i sängen. Därefter handling för några saker jag ska fixa till min födelsedagsmiddag på lördag :) Mormor och morfar, Moster, Micke och Lilla Kusin kommer :)
Ska bli trevligt och mysigt och massa god mat :)

Menyn:

Förrätt: ?

Varmrätt:
Grillad oxfilé
Timjansbakad färskpotatis
Grillade grönsaker
Kall Bearnaisesås

Efterrätt:
Vaniljpannacotta med hallon

Hade tänkt hinna träna oxå imorgon, men vi får se om man verkligen hinner det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0