Förra veckan..

Tisdags var det blodomloppet, jag sprang 5 km, på 35.20, mkt nöjd!
Sen fikade vi massa gott ur en kasse som man fick från ICA om man var ett lag :)
I onsdags efter Slutprovet i Fysik (som inte var allt för svårt, det finns ändå hopp!) åkte hela NvSci-gruppen till Grönan för att utföra lite experiment samt roa oss massor. Helgrym dag med kanonväder och mycket trevligt sällskap!
Torsdagen gick åt till klippning och flöjtlektion och vara hemma och ta det lugnt. Min mobil gick sönder oxå! Spräckt skärm..
Fredagen blev springa på morgonen, sen iväg och titta på Kristoffer och Jennys student, och där efter Kristoffers studentmottagning.
Lördagen gjorde vi inte så mkt, fram och tillbaka till Knivsta för att lämna bil, jag körde, sen boländerna för att brorsan skulle kolla dator och jag höra vad det kostar att laga min mobil (3-4000!! :O) och vi kollade på massa försäkringspapper och grejer.. Pappa ska ringa imorgon till dem och se hur det blir. Att köpa ny exakt lika dan kostar 1800, vilket det just nu lutar åt. På eftermiddagen gick vi till Michaela för att korta av det halsband hon fick av mig i födelsedagspresent, och sen blev det glass + kolla lite på stan, och Älsk shoppade :)
Söndag, konsert i Parksnäckan nationaldagsfirandet, och sen fixat med sista skolsakerna och pluggat Körkortsteori!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0