Min födelsedag och första bilderna med nya kameran! :)



Här är de första bilderna jag tog idag med min kamera :)
De två första är på några av rosorna jag fick i lördags, den 3:e är en sån här Garderobsblomma, vad de nu heter egentligen, och den sista är ute i parken i lite motljus :)
Bilderna är klickbara, så de blir större om man klickar på dem :)

Födelsedagen i övrigt då?
Jo startade med att gå upp 5.40 för att morgonträna (passet kommer sen!), där efter jobba, sen när jag kommit hem kom älsklingen och vi åt god middag och jordgubbar med glass och hann med en fotopromenad.

Fina presenter?
Jaa, mycket, jag är otroligt nöjd! Har fått detta:

Mamma och Pappa: Sytemkamera, Nikon D3000
Mormor och Morfar: Klocka + extra armband och så som vanligt en röd ros
Moster med familj: Smyckestänger, lite blandade pärlor och ett presentkort på 200 kr på Pärlboden
Älskling: Väska till kameran, Aftonväska från Glitter och ett jättefint halsband! <3 (får fota det och visa sen)
Henrik och Joakim (Kusiner): Halskedja med berlock i olivgrönt
Sabina, Kristoffer och Johan (Kusiner): Presentkort på HM, 300 kr
Farmor och Farfar: Pengar
Tobbes familj: Blommor och minneskort till kameran 4G
Brorsan: New Moon-filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0