Min stackars tå..

Ingen lyckad dag på stan idag direkt..
Först skyndar vi oss från jobbet bara för att upptäcka att baken gör som den vill när det gäller öppettider.....
Sen skulle jag till Ur och Penn och korta av min klocka där och möta Michaela där. Men några meter utanför dörren gick jag in i några träskivor som låg på marken och en var tydligen uppböjd, vilket jag inte såg. Min tå mår inte så bra efter det, tänker inte gå in på detaljer...

Fick de omplåstrad av Michaelas mamma så att jag kunde ta mig hem utan att bloda ner allt och alla på vägen..
Nu har jag nyss duschat, låtit det torka och mamma har plåstrat om mig igen..

Men nu är det hög tid att stänga av datorn och sova!
Sista arbetsdagen för den här veckan imorgon då! Efter det gör vi ett nytt försök att gå på stan, den här gången utan att gå in i dumma skivor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0