Sommarlov!

Underbart med sommarlov, trots att det har regnat en del...

Inledde lovet med en lång skön helg utan särskillt mkt planerat.
I lördags var vi en sväng till Boländerna och kollade och jämförde telefon och brorsan bytte ett par hörlurar till datorn som det var glapp i. På eftermiddagen var vi och hälsade på T's syster och fikade lite. Sen hem och åt god mat och tittade på TV och jag sydde lite :)

Igår var pappa och jag ute och körde ca 1 timme i lite olika områden där det är populärt att köra upp. Vi övade på att markera högerregel, backa in på parkeringar, fickparkera (på en riiiiktigt liten plats, stor utmaning men jag fixade det), gjorde inre och yttre kontroll av bilen osv. :)
Sen på eftermiddagen var jag äoch älsk in till stan och jag hittade en bikiniöverdel på New Yorker, och ett långt linne/klänning och ett spetslinne på HM och så blev det även lite strumpor. Sen tog vi oss hem till Knivsta i ösregnet.

Idag sov vi lääänge, efter frukosten blev det en stund på Crosstrainger och sen en promenad med vovven. Typiskt nog började det regna halvvägs... Sen åkte vi en sväng till Euro Stop och nu på eftermiddagen har jag suttit och läst körkortsboken - 120 sidor typ :) snart klar! Sen är det baaara börja om ;)

Nu ska jag sova, för imorgon blir det halkkörning i Västerås ;)
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0