Torsdag = Leeeedig :)

Vaknade vid 10 tiden av att Simba kom in och skulle vara gosig :) Så vi låg i sängen en stund innan jag gick upp för att äta frukost.
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska ta och masa mig iväg till Hälsohuset och träna lite, nu eller efter lunch... Hmm..
Är fruktansvärt skönt att inte ha några måsten och något särskillt planerat.
Tänkte som sagt träna lite, plugga lite körkortsteori och ev rita lite mönster till en väska och en kjol som jag har tyg och grejer hemma för :) Men som sagt, inga måsten!

Imorgon är det avslutning oxå, sen har jag sommarlov! På eftermiddagen/Kvällen ska vi i klassen grilla lite och ha trevligt som liten egen avslutning :)

Nu ska jag iaf ta och leta reda på ett par shorts och en tröja att träna i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0