Återuppta bloggandet..?

Det var otroligt länge sen jag skrev något här.. Jag kom helt av mig där i mars, dels pga lite att fylla ut inläggen med och dels pga tidbrist.

Någon superbra uppdatering kommer jag inte lova, men jag ska nog försöka börja lägga upp träningspassen igen, för de är kul att ha kvar :)

Sen i mars har det hänt mycket, både bra och dåliga saker. Allt kommer jag inte kunna dela med mig av, särskilt eftersom bloggen faktiskt är öppen numera och man aldrig vet vilka som snubblar in här, MEN jag kommer säkert behöva skriva av mig endel ändå!

Idag har det regnat HELA dagen! Trist, fast jag har fått endel gjort: Slängt en del grejer (bla gamla blommor, blir nya imorgon) och sytt lite!
Nu ska jag ta och hoppa i duschen osv, för om någon timme ska vi åka till mormor och morfar och äta Kalkonmiddag (jag veeet att det är fel årstid, men min mormor tycker inte att man ska vara så "bunden" med att äta pepparkakor BARA till jul, hon gör sånt när hon känner för det! :D ) Det blir i alla fall grymt mysigt :)


Kommentarer
Postat av: Niles

Dags för dagens blogg igen! Anmäl dig genom att skriva en kommentar t.ex. "jag är med" på:



http://finalcall.nu/2011/august/tavling-3-dagens-blogg.html

2011-08-20 @ 15:56:40
URL: http://finalcall.nu
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

tråkigt att sommaren försvann hastigt och att hösten redan är här.. ? ^^

2011-08-20 @ 16:06:55
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0