"Hjärnan full av snor.."

Min dator segar otroligt mkt just nu! Det tog mig evigheter att komma hit (där man skriver inläggen), men nu hoppas jag att det ska sluta krångla!

Helgen har varit helt okej, jag har dessvärre åkt på någon slags förkylning vilket är mindre kul!

I går var jag en sväng på Gränby centrum och tittade lite på de nya affärerna (Panduro bland annat <3 ) och mamma och jag kokade plommonmarmelad på förmiddagen. Sedan på kvällen var meningen att jag skulle ut med klassen på Värmlands nation, men redan då var jag trött och lite hängig, så jag blev kvar hemma. Det var rätt skönt det med faktiskt!

Idag gick förmiddagen åt till att kurera sig och avhjälpa lite nackspärr, så jag spenderade förmiddagen i sängen mer en film, en underlig sådan. Cirque du Freak The Vampires Assistant.. Hmm.. Hittills är den mycker "weird" men jag har sista halvtimmen kvar.
På eftermiddagen var det tränarmöten, först UK-möte mellan 13-14.30 och därefter möte med hela US 15-18 + middag. Under mötena kom jag till insikt med att våra små-grupper börjar träningen redan den här veckan och inte nästa som jag trott. Så jag har ägnat 2 timmar åt att planera och skriva pass osv nu sen jag kom hem.

Nu ska jag se slutet av filmen och sedan sova!
Imorgon väntar med Recce-äventyr och sedan uppstart med en av simgrupperna!

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

jo nu vet jag en till dans jag ska börja på ! :D SÅ NU ÄR DET UNDERBART MED MIG! :D

2011-08-29 @ 00:35:18
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Följa varandra via bloglovin?:) kram

2011-08-29 @ 09:22:14
URL: http://tildagrubb.blogg.se/
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

sv; okej, så synd! hoppas förkylningen försvinner, tror jag oxå blir förkyld snart, känns som det iaf (;

annars är allt toppen här med :D

hänt ngt kul idag då? ^^



KRAM!

2011-08-29 @ 20:51:47
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0