Träningspass onsdag 27/1

Danneinsim
300 fr ben F4
20 x 25 spec F5 st 0.45
200 löst
10 x 50 fr F5 st 2.00
200 löst
5 x 100 me F4 v 0.40
200 löst
2 x 200 Vf F5 v 1.00
200 löst
400 me F3
300 avbad

                       ca 4400 m

Jag tyckte jag kämpade på riktigt bra idag faktiskt! Särskillt på de tio 50:orna :) Det var bara jag, vattnet och klockan! Inget annat existerade just då. Danne var iaf nöjd med mina tider, men eftersom jag bara bad hnm säga om det var bättre eller sämre tid så vet jag inte exakt vad jag fick. Dock var det rätt skönt, för då blev man inte fixerad vid själva tiden, utan man kämpade bara för att få en bättre tid :) 2 st jämna först och sen gick det fortare och fortare till de 2 sista då jag hamnade på någon medel av alla :)
Man blev supertrött och jag trodde inte alls att jag skulle orka 400ingen medley, men envist plaskade man sig igenom även den! Kanon-nöjd med träningen idag, även om jag inte landtränade.
Jag har aldrig tänkt på hur mycket man använder magmusklerna när man vänder, men nu vet jag! ;)

Imorgon har vi NV Science prov.. mindre kul.. dessutom har jag lång dag + hinner inte hem mellan skolan och orkestern.. *suck*

Men nuu ska jag sova, eller lite plugg till först i sängen.. har de himla strålgångarna kvar typ.. svårt att komma ihåg alla utan att blanda ihop dem!
Btw.. alltsåå inge kul med snöstorm.. för det betyder att min älskling inte kan komma hit :/ Desstuom är det väl bra att inte köra bilen så mkt, eftersom vi besiktigade bilen i helgen och den behöver lagas en del.. men men.. man får hoppas att stormen antingen ger sig eller tar i lite extra i natt så vi inte "kan" åka till skolan (a)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0