Nu blev jag glaaad :)

Måndag:
[x] Kemilektion
[x] Lämna in labhäfte
[x] Lämna in matteprojektet
[x] Sen leeeeedig
[x] Läsa på till kemiförhör - Sammanfattat allt! bara repetera!
[ ] Körkortsteoriiii! blev inget idag, får ta det en annan gång :)
[x] Trääääna :)


Träningspasset:

Danneinsim
4 x 25 teknik fr
4 x 25 feknik ry
2 x 400 F3 vf, spec
3 x 50 från pall fr, fj, ry
200 avbad

Pappa ringde försäkringsbolaget idag oxå, jag får 700 kr av dem :) Inte alls fel, mig mycket glad!
Nu är bara frågan om man vill ha en exakt lika dan eller byta? Står mellan samma igen och Samsung F480
Får se.. ska fundera lite till.. skiljer 200 kr mellan dem så är inga stora pengar :)

Nu ska jag sovaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0