Can we bring yesterday back around..?

Varför är söndagar alltid så hemska? Särksillt när jag inte är med älsklingen.. :(

Pratat med Markku nu iaf.. Orkar inte skriva allt men han sa typ att han vill hjälpa mig.. jag sa att jag inte ens själv vet hur.. han hade blivit orolig när jag bara försvann plötsigt.. vet dina föräldrar..? nej.. borde de inte..? nej, de fick inte veta något förra gången heller så..
Känn ingen press, hjälpa till på träningien istället för att träna själv? Mm, kanske det..
Har du kvar han fotbollspelaren, de som tränade så lite..?
Jag svarade bara ja, men det verkliga svaret är:Ja, annars skulle jag inte leva idag, utan hnm kan jag inte leva, jag klarar mig inte utan hnm mer än ett par dagar, knappt ens det..

Underbar dag igår, älskar dig så mkt min underbaring <3
Önskar det alltid var som då igår.. Tänk vad jag skulle må bra då <33

Gör så ont i mig igen ;( Har inte stuckit mig på över en vecka.. men nu ligger den här brevid mig.. Pontus försöker övertala mig att inte göra det..
Vill ha älskling här ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0