Elendiga torsdag..

Nationella prov i engelska, uppsatsen på morgonen... Gick väl rätt bra..
Sen vanliga lektioner.. bläää..
Jag vill inte meeer!!!
HatahataHATA!!!
Ena handleden typ helt sönderstucken.. typ ingen har fortfarande märkt det heller, inte ens Tobbe..
Varje dag har inte är med hnm, och vet att det inte kommer bli på eftermiddagen sen heller är jag så olycklig :(
Han är det ända som gör mig glad och lycklig <3

Karolina har "fest" på lördag, men jag har bestämt mig för att vägra gå.. kommer ändå bara må dåligt.. dessutom blir det samma gamla vanliga = inget som hon har hittat på utan man typ sjunger singstar eller spelar spel typ.. det är väl typ det tråkigaste man kan göra på en födelsedagsfest..?
Vara med älsklingen istället <3

Forsmark på studiebesök imorgon.. suck.. fast man slipper skolan iaf..

Jävla liv.. jag orkar inte.. :( Har dock lovat Pontus att inte dö.. även om jag ofta vill bryta det löftet..

ÄLSKLING KOOM HIIIIT!!!! Krama bort det onda i mig ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0