Hatade måndag!

Hade typ Sex och samlevnads-tema sak idag på förmiddagen... Var rätt tråkigt, en homosexuell var där och pratade och så kyrk-folket typ..
Ute på lunchen... älsklingen ringde, men han verkade allt för upptagen av att spela fotboll så han sa att han skulle ringa när han slutat skolan för dagen istället. Plågade mig igenom resten av rasten själv eftersom Pontus inte kunde svara.. Dumma dumma tårar... resten av dagen gick trööögt..
Sen hem och titta på Bones en stund, sen ringde Pontus, så pratade en stund med hnm och sen med älsklingen när han hade slutat.
Mina föräldrar är så elaka.. i fredags när vi kom hem från fyrishov sa de "Va?! har Du varit och tränat..?!?" och när jag först suckade lite och sen gav mamma en blick så föröskte hon rädda det med "jaa.. du brukar ju inte träna så pass tidigt.."
Samma sak idag.. Pappa kommer hem och frågar "hur många ska träna idag?" med blicken fäst på mig, eftersom han vet att Eric slutat med Judon och därför inte tränar på måndagar. "mm.. jag ska...." "vaa..? ska du?!?" säger de, och åter kommer mamma med räddningen: "jaa.. det var ju länge sen du tränade på en måndag..."
de är så elaka, de i stort sett tvingar mig att åka och träna och när jag äl gör det så blir de typ förvånade, men försöker hela tiden bortförklara det..
Blääääääääääää!!
SAKNAR ÄLSKLING!!!!!!!
Längtar till onsdag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0