Hej då cvilisationen!

Jaha.. du var det braiga över... :(
Med älsklingen torsdag eftermiddag/kväll och sen åkte jag till honom efter flöjten i fredags.
Vi gosade och myste och sånt :) Han underbarade sig massor till och med så att jag grät, först lyckotårar och sen typ ledsna. Berättade till slut om att jag stack mig förut.. Han såg rätt förvånad ut, och sen frågade om det verkligen hjälpte.. "Nej det är bara intalat att det hjälper"... Se grät jag massor mer, och sa att jag inte ville åka där ifrån. Han sa att han inte kunde låta mig åka där ifrån gråtandes. Han lyckades till slut  övertala  mig att skicka ett sms hem:
"Jag sover över här om det är okej. Det funkar för hans föräldrar så" Fick tillbaka 10 över tolv: "Det är väl typ inte så här vi ville höra det, via sms. Ring imorgon och tala om när du kommer hem."
Så blev det så.. sov där :) Så underbart <3
Idag var vi ner och kollade på seriestarten för Knivstas A-lag. De förlorade med 0-3. Sen till ICA och köpte godis och sen var det tydligen fotboll på TV, Liverpool - Burmingham, så vi "tittade" på det eller ja, älskling tittade, inte jag xD Hem efter middagen eftersom mamma och pappa tvingade mig att åka hem tidigt så jag skulle hina packa..
Tårarna rann massor när vi stod på perrongen, "Älskling det ordnar sig, jag ringer varje dag" försökte han trösta mig med.. Grät typ hela vägen hem.. 

Mamma och pappa är elaka, de har fortfarande inte gnällt på mig för att jag bara smsade, trotts att pappa antydde på det när jag pratade med pappa i telefon. Packat klart nu iaf. Nästan iaf.. Planet går 12.15 imorgon, älskling skulle typ ut och fota när vi lyfter :) så sött <3

Imorgon åker vi till Björkliden...  kommer sakna älskling så himla mkt :( :( :(
Hej då civilisationen, är hemma den 4 maj.. Mobilen är på, så är bara ringa när helst någon har lust..
Vi får väl se hur många ben vi bryter, om man bryter tillräcklig många så kan man dööö det kanske är ett bra sätt att dö på.
Aja..
Hej dåå och gonatt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0