Helg med älsklingen <3

Fredag träna ca en timme och sen kom älsklingen och vi åkte hem till mig. Gos och titta på Så ska det låta :)
(Forsmark under dagen, mkt resa för lite att se, men lite kul var det iaf.. )

Lördag hos älsklingen under dagen, bowling med hans mamma, pappa, TH och Patrik. Vann över Tobbe med 7 poäng efter 2 serier xD
Sen hem till mig och åt och spela lite fotboll (Jaa jag vet, ovanligt för mig, men det var faktiskt rätt kul :) ). Han fick sms men sa att det var reklam, såg att det var från Sofia.. Sen sa jag det till honom "du behöver inte ljuga om vad du får för sms, jag såg att det var från Sofia men du sa att det var reklam" han såg lite ledsen ut och sa att det var dumt gjort av hnm, jag har sagt det förut till hnm: "jag kan inte kontrollera dig, och jag vill inte göra det heller, du får umgås eller smsa till vilka andra tjejer du vill, för du vet att jag umgås med andra killar, så det klart du får det, men du behöver inte ljuga om det" han såg ändå lite ledsen ut och bad om förlåtelse och jag sa att jag inte var sur på honom eller något, utan bara ville att han skulle veta, för det är bara onödigt att ljuga om det (det klart jag blir lite svartsjuk ibland, men jag har bestämt mig för att struta i det, jag kan inte kontrollera hnm!) han sa att han ändå försökte få henne att sluta smsa och att han förmodligen aldrig kommer träffa henne allt för att försäkra mig om att det inte var något mer med henne (dock har jag sett att både han och hon skriver "puss"... men det gör ju jag till Pontus oxå ibland så..) "Älskling jag tror dig, och eftersom du säger att du älskar mig, kan jag inte tro annat eftersom du är så himla gullig mot mig". Sen pratade vi istort sett inte mer om det. Gosade och tittade på tv :)

Söndag, var på fantastikst bra humör :D Superbra väder och få vara med älsklingen, eftersom han inte kunde spela matchen i Enköping för han är typ på väg att bli förkyld eller nått.. Så åkte dit och vi var ute och fotade och lekte med djuren och lite så :) Har nog inte varit så glad sen i typ oktober-november :D Var så hemskt att åka där ifrån, tårarna rann i massor några minuter innan tåget skulle komma, Tobbe försökte trösta mig så gott han kunde, men så kom tåget och jag var tvungen att gå. Grät nästan hela vägen hem sen.. och kunde inte somna.. kramade krampaktigt Ugglan, bara för att ha något att krama, så det skulle kännas lite mindre ensamt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0