Helg :)

Ligger lite efter med bloggandet men jaja...

Lördag:
Först kom älsklingen hit och vi gosade lite :)
Sen åkte vi och bowla med Malin :) Tobbe vann, Mr Strike ;)
Sen fika på Güntherska och sen åkte vi hem till Malin.
Var och handlade och lyckades glömma köpa sån där röd tacosås, trots att både Malin och Tobbe stod och höll i varsin, men så kom jag och avbröt dem med vilken storlek det skulle vara på bröden xD
Malin och jag fixade middag och älsklingen låg i soffan och tittade på fotboll på tv, enklast så, han hade ju ändå stått där så xD
Tittade på 1408, jag föreslog, usch trodde inte den skulle vara så läskig eller vad man ska säga.. Psykiskt jobbig..
sen för att matta av känslorna lite blev det bruce den allsmäktige, och alla tre låg och halvsov i soffan ;)
Malin och jag hade gansak svårt att somna sen när Tobbe åkt hem, eftersom det gång på gång kom fina inbillningar om allt ifrån filmen xD

Älsklingen upptäckte inte märkena efter sticken, trots att han synade min handled noga och pussade på den när jag lyckades vrida till den på bowlingen... nog hade de läkt en del men han såg eller sa inget om dem iaf

Söndag:
Träning tvingade mig själv att simma 1500 sen åkte och titta på älsklingens match, DM match med juniorlaget, de förlorade med 0-1. Sem hemma hos hnm resten av dagen/kvällen. Grät massor när jag åkte där ifrån ;(
Älskar hnm så mkt, och det gör så ont att lämna hnm för att sen inte veta hur länge det tar innan man får se hnm igen :(

Inte stuckit mig på över 2 dygn men på söndagkvällen gick det inte mer.. vart många nya, var av ett  träffade djupt

Måndag:
Uslaste dagen på länge, eller iaf när jag var i skolan. Tårarna rann som de ville, det vill säga även på en del lektioner, men som tur var märkte ingen... Till slut lyckades jag bestämma med älsklingen att jag skulle åka dit när jag slutat. Vi skrapade tapet i TH's gamla rum som nu ska bli matsal :) Han fick mig så himla glad, så söta komplimanger och på charmhumör så :) Han är så underbar då <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0