Onsdaaaaag.. dryyyg daaag..

Bläää på idag, är väl det minsta man kan säga..

Skoldagen:
Bild - Egmont stod och pratade om olika porträtt fårn nationalmuseet i Sthlm i 80 min...
Träslöjd - gjorde klart min korg/skål i luffarstil
LUNCH
Franska
- oförberedd uppsats, så börjar de borra mitt i...
Svenska - gjorde typ inget, ströläste i nån konstig bok..
Tema - Typ Sex och Samlevnad..

Hela tiden rullade massa textrader i mitt huvud.. det är läskigt.. på lunchen skrev jag ner dem, men lyckades glömma kvar det i skolan.. får blogga det nån annan dag.. Pontus verkade sur när jag messade lite av dem till hnm.. eller nått..? jag vet inte..

Masade mig iaf iväg och tränade efter skolan.. när man var klar och gick tillbaka till de andra för att prata med Markku möts man av Markku med: "HA!! Vart har du varit och blivit blöt? Hej Jenny"
Han frågade lite hur det hade gått och så jag jag svarade  hur mkt jag simmat?  "så där.." ,"3200 m typ.." är just det vi behöver prata om sa han..så sa jag rätt ut att jag mr dåligt, på nått sätt är jag lite stolt över mig själv, samtidgt som det känns dumt.. Vet ju inte vad han kommer vilja göra åt saken.. jag vet inte om jag vill.. men han tycker väl att jag ska komma igång med träningen, men jag vet inte om jag orkar det just nu..
Självklart borde jag prata med Markku.. men jag vet inte, det känns fel på något sätt.. som om han kommer att komma för nära mitt liv, sånt som han inte har att göra med.. men han vill bara hjälpa..
Kommer ganska garanterat bryta ihop.. tårarna kommer rinna.. men det får väl vara så då..
Känns det bättre..? Jag vet inte.. kanske..

Jag börjar bli rädd, de läskiga texterna i huvudet, smärtan innom mig och allt det där. Känns som jag aldrig kommer bli lycklig igen, allt känns så mörkt, kallt och ensamt..
Rädd.. Hjälp mig.. Låt mig slippa livet.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0